DANZAS URBANAS

Un termo que acolle diferentes estilos xurdidos a partir dos 70 nos Estados Unidos. Todos eles son creados pola comunidade afroamericana nas festas e traballan desde coreografía e estilo libre. A súa técnica caracterízase por movementos fortes e enérxicos, así como por movementos detallados e detallados. Traballanse técnicas de disociación e conciencia do propio corpo, ritmo, postura corporal, pertenza ao grupo e traballo en equipo, todo cos mellores e máis actuais ritmos musicais.

DANZA MODERNA BABY

 Mércores de 17.45 a 18.45
 De 5 a 9 anos

HIP HOP ABSOLUT

DANZA MODERNA INFANTIL

Sábados de 11.45 a 13.15
Máis de 18 anos
 Mércores de 19.00 a 20.00
 De 10 a 13 anos

HIP HOP YOUTH

Martes de 19.45 a 20.45
Venres de 18.00 a 19.00
De 14 a 17 anos

 COMPETICION

Sábados de 10.00 A 11.30
Formación en Danzas Urbanas

Trabajamos en tu danza a partir de las herramientas del frestyle y la coreografía para su personalización y evolución.

HIP HOP

Estilo originado en los años 70 en el barrio de Harlem, en el Bronx. Surge como danza social y se extiende por EEUU ligado a la cultura rap y graffiti.

WAACKING:

Estilo originado en los años 70 en el barrio de Harlem, en el Bronx. Surge como danza social y se extiende por EEUU ligado a la cultura rap y graffiti.

HEELS FOUNDATION:

Estilo de danza comercial que combina diferentes técnicas de las danzas urbanas con los tacones. Tambien llamada Sexy Style.

DANCEHALL:

Se trata de un estilo de baile que interpreta las vivencias y el estilo de vida de la sociedad jamaicana, en sus pasos podéis encontrar interpretaciones de como pelean, como ligan… todo a través de una extensa lista de party steps.